۷ پاسخ

من حس میکنم شکمم اومده پایین یعنی تو هفته من خطرناکه؟

خیلی پایین نیست

کاش منم بیاد پایین دیگه😭😭😭

من شکمم تو دهنمه😂

منم هیمنجوریم شکمم 10 روز میشه اومده پایین رفتم سونو گفت عادیه سرش اومده تو لگن ولی هنوز باز نشدی
گفت اینکه اومده پایین ربطی به زودتر زایمان کردن نداره

اصلا علائم زایمان نداری؟

بنظرم من ن زیاد

سوال های مرتبط

مامان کارن🐣🐣 مامان کارن🐣🐣 ۱۳ ماهگی
مامان نیلماه 🌙🎀 مامان نیلماه 🌙🎀 ۱ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان روزهای ابتدایی تولد
مامان ماریا مامان ماریا ۱۰ ماهگی