۱۶ پاسخ

عالیه

عالی

من از همون اول دادم عالیه خداروشکر

خیلی خوبه بچه من ۲ماهه بود گف ۵کیلو گفت کمه بعد ۲۰ روز بردم شده بود ۶۱۰۰ از همین میدم روزی ۳وعده ۹۰ سی سی

من هم شیر خودمو میدادم از اول هم همین شیرخشکو خوب بوده براش تا الان

من اوایل میدادم یبوست میگرفت دگه ندادم

من میدم خوبه خداروشکر

من میدم خوبه

من شیرخودمومیدم درکنارش این شیرخشک رو

عزیزم اگر استفاده کردی خوب بود به منم بگو وزن دختر منم کمه هرکار میکنم رشد نمیکنه

خوبه خداروشکر

شیر خودتم میدی شیرخشک هم میدی؟

اول اپتامیل دام بهش نساخت بعد شیر خشک نان رو دادم خوبه

من
وزن دهید معمولی

من میدم خوبه خداروشکر از همون اول نان دادم بهش ساخت دیگه عوض نکردم

من میدم خوبه

سوال های مرتبط

مامان آسنات خانوم مامان آسنات خانوم ۱۵ ماهگی