عالیه برا من از کولیکز این بهتر بود
عالیع بده
خوبه ارومش میکنه
خیلی خوبه همینو بده
مگه نمیگن کولیک فقط تا سه ماهگیه؟😩
منم میدم خوبه
این برا من بهتر بود
منم میدادم خوب بود
خوبه من به دخترم میدادم
چون نعنا داره واس رفلاکس خوب نیس ... و اینکه دختر من بعد خوردن خیلی بیحال میشد حالت خواب آور داشت دیگه ندادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.