۱۰ پاسخ

عالیه برا من از کولیکز این بهتر بود

عالیع بده

خوبه ارومش میکنه

خیلی خوبه همینو بده

مگه نمیگن کولیک فقط تا سه ماهگیه؟😩

منم میدم خوبه

این برا من بهتر بود

منم میدادم خوب بود

خوبه من به دخترم میدادم

چون نعنا داره واس رفلاکس خوب نیس ... و اینکه دختر من بعد خوردن خیلی بی‌حال میشد حالت خواب آور داشت دیگه ندادم

سوال های مرتبط

مامان کارِن🧿👼 مامان کارِن🧿👼 ۱۲ ماهگی
مامان 🩵amirabbas🧸 مامان 🩵amirabbas🧸 ۱۶ ماهگی