عزیزم توبله گروه مامانای مازندرانی زدیم دوست داشتین پیام بدین به ایدیم لینک بدم
@fatemeh7570r
پسر منم تولد ۳۴۰۰ بود چهار ماهگی ۷۸۰۰
قد هم۶۴
رفلاکس هم داشت و داره فاموتیدین میخوره همچنان کمکی هم میخوره
تولد۱۹۳۰ اپایان هفت ماهه ۶۳۰۰
چ شیری میخوره عالیه
پسر من ۲.۹۰۰
۶ ماهگی ۷.۳۰۰😑
داروی رفلاکس چی میدی بهش؟
عالیه عزیزم خیالت راحت
اره عالیه
خوبه عزیزم
عالیه ماشالله
عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.