۱۰ پاسخ

عزیزم توبله گروه مامانای مازندرانی زدیم دوست داشتین پیام بدین به ایدیم لینک بدم
‎@fatemeh7570r

پسر منم تولد ۳۴۰۰ بود چهار ماهگی ۷۸۰۰
قد هم‌۶۴
رفلاکس هم داشت و داره فاموتیدین میخوره همچنان کمکی هم میخوره

تولد۱۹۳۰ اپایان هفت ماهه ۶۳۰۰

چ شیری میخوره عالیه
پسر من ۲.۹۰۰
۶ ماهگی ۷.۳۰۰😑

داروی رفلاکس چی میدی بهش؟

عالیه عزیزم خیالت راحت

اره عالیه

خوبه عزیزم

عالیه ماشالله

عالیه

سوال های مرتبط