با بچه یکسال و نیم میشه رفت سرکار؟

۷ پاسخ

من با بچه ده ماهه میرفتم تا حالا

من دختر ۶ماهه بود رفتم سرکار مامانم نگهش می‌دارد

بستگی داره ب شرایط و روحیات خودت و بچه
من اصلا نمیتونم چنین کاری کنم ب شدت حساسم رو بچه و دست خودمم نیست پیش هیچکس هم نمیتونم بذارمش

مشکل من نه نمیشه مگر اینکه مامانت یا مادرشوهرت بگیرنش

اگه مامانت یا یه آدم‌مورد اعتمادت نگه میداره یا همسرت شغل آزاد داره و مشکلی نداره بله

باید خونه تو دوربین بزاری بعد پرستار بگیری
ولی اگر مامانت نگه میداره که عالی

اگه کسی داشته باشی که نگهش داره و ازش مطمئن باشی

سوال های مرتبط

مامان محمدحسین وتودلی مامان محمدحسین وتودلی هفته بیست‌وچهارم بارداری