۲ پاسخ

پریودت ک نامنظم نشده ..میتونه لانه گزینی باشه یا حتی بخاطر پاپ اسمیر هم باشه …باید صبر کنی موعدت برسه

۱۷ اردیبهشت آخرین قرص دوفامد بود و لکه رو دیدم

سوال های مرتبط