۵ پاسخ

عزیزم صبر کن ناراحت نکن خودتو منم خیلی میخواستم بچه دوم بیارم الان نمی‌خوام شوهرم بهم خیانت کرد خدا خودش بهتر می‌دونه درست می‌کنه ایشالا مثبت میشی

منم دقیقا چن روز پیش ک روز تخمکگذاریم بود لک قهوه‌ای دیدم در صورتی که هیچوقت اینطوری نبودم البته آمپول آزادسازی زدم...اما نمیخوام خودمو الکی امیدوار کنم🥲
زود بی‌بی‌چک زدی عزیزم نگران نباش بسپار به خدا همه چی درس میشه🫂

لکه که داشتی چطور بود میشه بگی؟؟

صبر کن چند روز دیگه باز امتحان میکنی

علائم اینهمه هم زیاد نیست دختر
من که ۷ هفته رو دارم پر میکنم همینارو هم خیلی کم دارم
قرار نیست ک زجرکش بشیم

سوال های مرتبط