۶ پاسخ

نه اصلا

بیشتر نق میزنه بغل میخواد شیر میخواد گوشی دستم میگیرم میخواد با کسی حرف میزد میگه باید بدی من گوشیو

واااااای درحد لالیگا.دیگه اعصاب و روان برام نمونده.شدید اذیت میکنه

جیغ نه داد .مثلا مامااااااااان .

ارپسرمن خیلی جیغ میزنه

دختر من اصلا جیغ نمیزنه در طول روز سعی کن به جیغ هاش توجه نکنی

سوال های مرتبط

مامان دنیز مامان دنیز ۲ سالگی