نه اصلا
بیشتر نق میزنه بغل میخواد شیر میخواد گوشی دستم میگیرم میخواد با کسی حرف میزد میگه باید بدی من گوشیو
واااااای درحد لالیگا.دیگه اعصاب و روان برام نمونده.شدید اذیت میکنه
جیغ نه داد .مثلا مامااااااااان .
ارپسرمن خیلی جیغ میزنه
دختر من اصلا جیغ نمیزنه در طول روز سعی کن به جیغ هاش توجه نکنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.