اگه انتی بگه پسر ممکنه تغییر کنه؟ خدایااا چحوری صبر کنم تا آنومالی😩

۷ پاسخ

الان شما تو این هفته میتونید برین سونو تعیین جنسیت ، من ان تی بهم گفت دختر ، ۱۵ هفته ۳ روز رفتم سونو تعیین جنسیت بهم گفت پسر 😂🫠

بمن‌ گف پسر انومالی هم پسر

میگن که اگه بگن پسر احتمالش کمه تغییر کنه

من تا جایی که تحقیق و پرسجو‌ کردم اگر پیش سنوگرافیست خوب برید

وقتی انتی میگه پسر احتمالش خیلی کمه که عوض بشه جنسیتش

ولی وقتی انتی میگه دختر ممکنه تغییر کنه و ۵۰-۵۰ هست

چون ممکنه دستگاه تناسلی پسرونه کامل نشده باشه و توی هفته های بالاتر نشون بده

چند درصد احتمال داد؟ ب من صد در صد گفت تغییرم نکرد

اگه سونوی خوب بری میگن واسه من انتی گفت دختر انومالیم گفت دختر

آره ممکنه ولی دختر بیشتر تغییر می‌کنه ولی پسر کمتر ولی من خودم دخترم سنو خیلی خوبی هم بود گفت شبیه به پسر انومالی شد دختر
آن تی کلا احتمال هست
ولی پسر تغییرش کمتر از دختره میگن

سوال های مرتبط

مامان هیراد مامان هیراد هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان عشق مامان مامان عشق مامان هفته بیست‌وچهارم بارداری