۲ پاسخ

واس بچه؟
دکتر گفت نیاز نیس ناشتا باشه واس دخترم

بله چکاب کامل باید ناشتا باشی

سوال های مرتبط

مامان 𝑺𝒐𝒃𝒉𝒂𝒏🍼 مامان 𝑺𝒐𝒃𝒉𝒂𝒏🍼 ۴ سالگی