۱۵ پاسخ

نگران نباش دخترمنم پریشب تب39کردشیاف125براش بزارسریع میادپایین

عزیزم تب آوا اومد پایین ؟؟

گلاب اگه سرد باشه با کمی با گرم ولمش کن نباید زیاد سرد باشع

مراقبش باش تا صبح اصلا نخواب تب خطر ناک هس

کی زدی براش امروز؟

بهش پاراکید بده دو برابر وزنش بعد لباسشو کم کن و پوشکشو باز کن باز نگهش دار من جای واکسن دخترم استامونیفن ۵۰۰ با کمی آب لح میکردم مثل خمیر سفط بعد بزن جای واکسنش .با پارچه تمیز با آب ولم پاشوی کن

تبش باقطره پایین نیومذ شیاف استامینوفن۱۲۵

ب همه جاش گلاب بزن‌ ‌

نترس و خونسردیت حفظ کن و حواست ب تبش باشه

یادم رفت بگم پاشویه هم بکن منم همین کار کردم

من دخترم تب بالا داشت قطع نمیشد استفراغ هم داست بردمش دکتر خیلی بد واکسنی هی

تبش بالا ۳۹ بود ببر دکتر الآنم پاشویه کن دستمال مرطوب بزار لباساشو کم کن تبش چک کن

عزیزم تب که طبیعی هست منم دخترم واکسن شش ماهگی خیلی اذیت شد خیلی بی قراری کرد ولی فقط همون دو روز بعدش دیگه خوب شد پاش کلی ورم کرده بود و کبود بود هر چهار ساعت پاراکید بده عزیزم

تب بر دادی؟؟ خیلی تب بالا داشت ببرش دکتر

واکسنش خیلی سنگینه مراقب باش تا بالاهم داره این واکسن

سوال های مرتبط