۳ پاسخ

تبش بالا نیست دختر من امروز تا 38/5 رف الان بهتره

پاشویه کن عزیزم تبش زیاد بالا نیست خداروشکر

یکم با دستمال نم دار پاهاشو و سرشو دستمال بکش ولی اب یخ نباشه

سوال های مرتبط