من برا واکسن چهار ماهگی یکی از مامانا بهم گفته بود دستمال خیس کنم بزارم رو پیشونی و شکمش و انجام دادم تب بچم از ۳۸.۵ اومد ۳۶.۷ تو هم امتحان کن
منم دیروز واکسن شش ماهگی دخترم رو زدم تبش زیاد بود بهش قطره پاراکید دادم و به پاش و پیشونیش گلاب زدم تبش اومد پایین
تبش خیلیی زیاده..شیاف بزن
بخوابه اشکال داره
قطره فایده نداره شیاف استامینوفن بزن
پاشویه اش کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.