۶ پاسخ

من برا واکسن چهار ماهگی یکی از مامانا بهم گفته بود دستمال خیس کنم بزارم رو پیشونی و شکمش و انجام دادم تب بچم از ۳۸.۵ اومد ۳۶.۷ تو هم امتحان کن

منم دیروز واکسن شش ماهگی دخترم رو زدم تبش زیاد بود بهش قطره پاراکید دادم و به پاش و پیشونیش گلاب زدم تبش اومد پایین

تبش خیلیی زیاده..شیاف بزن

بخوابه اشکال داره

قطره فایده نداره شیاف استامینوفن بزن

پاشویه اش کن

سوال های مرتبط

مامان روشنا و هانا مامان روشنا و هانا هفته سی‌وهشتم بارداری