۸ پاسخ

منم میگفتم تب نداره نکیدادم یه دفعه داغ میشد

روز اول کمپرس یخ روز دومم کمپرس گرم بزار حتماااا پای بچه سفت نشه اذیت بشه

اره عزیزم بده هر ۶ ساعت بده
حتما نباید تب داشته باشه که ممکنه خدای نکرده بدن درد بگیره
بهداشت بهم گفت تا ۳ روز پاراکید بده ممکنه مثلا روز سوم یهو تب کنه

تا ۲۴ ساعت باید هر ۴ ساعت قطره بدی بعدش فاصله رو بیشتر و بعد قطع کنی

روز اول ۴ ساعتی بده روز دوم ۶ ساعتی قطع نکن ممکنه فردا تب کنه

اگه تب نداره هر ۶ ساعت یه بار بده از فردا هم اگه بدنش داغ هم نبود دیگه نده

نه پاراکید زیادیشم خوب نیست.
دکتر به من گفت هم اثر واکسن رو کم میکنه و هم اینکه وقتی تب نداره ضرورتی برای قطره دادن وجود نداره

فاصلشو بیشتر کن
بکن هر ۸ ساعت

سوال های مرتبط