منم میگفتم تب نداره نکیدادم یه دفعه داغ میشد
روز اول کمپرس یخ روز دومم کمپرس گرم بزار حتماااا پای بچه سفت نشه اذیت بشه
اره عزیزم بده هر ۶ ساعت بده
حتما نباید تب داشته باشه که ممکنه خدای نکرده بدن درد بگیره
بهداشت بهم گفت تا ۳ روز پاراکید بده ممکنه مثلا روز سوم یهو تب کنه
تا ۲۴ ساعت باید هر ۴ ساعت قطره بدی بعدش فاصله رو بیشتر و بعد قطع کنی
روز اول ۴ ساعتی بده روز دوم ۶ ساعتی قطع نکن ممکنه فردا تب کنه
اگه تب نداره هر ۶ ساعت یه بار بده از فردا هم اگه بدنش داغ هم نبود دیگه نده
نه پاراکید زیادیشم خوب نیست.
دکتر به من گفت هم اثر واکسن رو کم میکنه و هم اینکه وقتی تب نداره ضرورتی برای قطره دادن وجود نداره
فاصلشو بیشتر کن
بکن هر ۸ ساعت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.