۴ پاسخ

منم امروز واکسن شیش ماهگی زدن بچهام پسرم دوبار تب کرد ولی دخترم هنوز تب نکرده

امروز بهداشت به من گفت
جاهایی که خون بیشنر جریان داره باید دستمال نم دار کنی بزاری مثل ران پا، تو کمر، رو سینه، گردن، بازو

قطره رو بده سر وقت
من حس میکنم پاراکید بهتر از قطره استامینوفن عمل میکنه
نمیدونم درسته یانه

گلاب و آبلیمو رو با هم قاطی کن بکش دست و صورتش ، پیاز بمال کف پاش

سوال های مرتبط