سلام مامانایی که دو قلو دارین میشه بگید برای سیسمونی هر سایز باید چند دست بگیریم؟

۲ پاسخ

عزیز اول ببین چه ماهی به دنیا میان،بعد هم چون معمولا با وزن کم به دنیا میان سرعت رشدشان خیلی زیاده، از صفر شروع کن برای هر کدام ۲دست،بعد ۱،باز هم ۲دست و دیگه برو ۳و ۴ البته سرعت رشدشان چون زیاده زود کوچک میشن فقط بادی زیاد بخر بجای زیرپوش و تیشرت چون جز واجبات

دو صفر به نظرم بخر.حتی شده یک سرهمی.صفر تا ۳ هم واسه دوقلو ها مدت زیادی استفاده میشه

سوال های مرتبط