۶ پاسخ

من میخورم عالیه

منم میخورم معده درد میگیرم

من یه دوره خوردم مشکلی نداشت

سلام منم میخورم مشکل ندارم فک کنم قرص آهن باعث یبوست میشه فقط اینکه اگه اشتباه نکنم باعث میشه وزنت زیاد نره بالا چندروز پیش همینجا یکی گفته بود

من میخورم پرگناکر اورجينال
خیلی سبکه.با اینکه ناراحتی معده دارم ولی اصلا اذیتم نکرد.
ولی آهن و متفورمین اذیتم میکنه.
با متفورمین که قفسه سینم هم درد میگیره نفسم بالا نمیاد

من میخورم اصلا مشکل ندارم یبوست ندارم خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان قندعسل هفته سی‌وسوم بارداری