یه نفر خریده بود .گذاشته بود تو گروه که خیلی راضیه. و پیشنهاد داده بود بخربد .
و خیلیها که خریده بودن تایید کردن
گفت از سایت ترب ۲۷۰۰ با ۳۰۰ کرایه پستی
تهیه کرده بود
من از دوستمو گرفتم خوبع بد نیست
میگن مدل یو دوحه خیلی خوبه
عالی مخصوصا برا کمردرد
اگر نباشه یا به شکم میخوابم یا به کمر
عالیه
فقط یجورایی بنظرم جلوی غلطیدن تو خوابو میگیره .... اگر ناخواسته روی کمر میخابی .
وای مدل u بگیر خیلی خوبههه اصن انقدر راحت میخوابی که نگو من برای بارداری اولم خریدم از اون موقع توش میخوابم حتی بعد زایمانمم میخوابیدم توش😂
من گرفتم چون خیلی پهلو هام و باسنم درد میگرفت فک میکردم کارایی داره برا دردم.. اما نداشت
مدل یو دی روحه هم گرفتم ک میگن بهترینه
مدلUعالیهههه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.