خانوما نظرتون راجب آنومالی من چیه؟؟

تصویر
۹ پاسخ

فدات گلم

نرماله گلم 🤍

تو سونو زده ۱۹ هفته بحساب تاریخ انتی رفتی همون ۱۹ هفته بودی ؟؟

نترس گلم بزن گوگل بپرس ایشالا اونم مثل بقیه عالیه برات بازم مبارکه

فکر نکنم گلم اگه بد بود دکترا میگفتن بزن گوگل مینویسه یعنی چی آخه همه جفتا ک یجور نیستند سلامت بچت و بدنش مهمه ک عالیه نگران نباش بردی پیش دکتر خودت

یه پسر سالم و تپلی مبارک باشه بسلامتی

سلام گلم مبارکه گل پسرت سالمه و طول سرویکستم خوبه

همچی اوکیه عزیزم

جنسیت بهت نگفت ؟

سوال های مرتبط

مامان دیارا💗 مامان دیارا💗 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نویان مامان نویان هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مهدیار مامان مهدیار هفته چهلم بارداری
مامان مهوا🌙💞 مامان مهوا🌙💞 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان کارن🩵🫐 مامان کارن🩵🫐 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان وروجک ❤🍼 مامان وروجک ❤🍼 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان یارا مامان یارا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان یاسین💙👶 مامان یاسین💙👶 ۸ ماهگی
مامان کـوهیـــار👑🩵 مامان کـوهیـــار👑🩵 ۱۰ ماهگی
مامان مامان ماهلین🤰 مامان مامان ماهلین🤰 ۲ ماهگی
مامان آپرانیک مامان آپرانیک ۱ ماهگی