مامانا نظرتون راجب کریر چیه؟؟؟

تصویر
۱۲ پاسخ

برای بیرون و مهمانی خوبه راحته

خوبه تو بیرون مهمونی خوبه من خریدم

بچه توش لیز میخوره و از نظر من خرید اضافست

من خیلی راضی بودم تو خونه هم خیلی استفاده کردم الان هم مثل صندلی میکنم میشینه توش

فقط چند ماه اول بعدش هم بزرگ میشه بچه هم سنگین

من نخریدم چون دکترا اصلا تاییدش نمیکنن و فقط واسه جایی بردن بچه استفاده بشه ک من ترجیح دادم اغوشی بگیرم
کلا تا ۳ ماه بیشتر استفاده نداره و‌مارک های خوبش بالای ۱۰ تومن بود زورم اومد بخرم

بی مصرف

من که خریدم

به نظرم اصلا خوب نیست .من خودم دم داشتم تنهایی نمیتونستم بگیرمش خیلی سنگین بود .اطمینانم نداشتم بچه بزارم داخلش میگفتم با دهن میاد

من کریر خوشم نمیاد والا بنظرم اصلا استفاده نمیشه به جای اون صندلی ماشین بیشتر به کارم میاد

من که خریدم

خیلی خیلی کاربردی نیس، ولی خب بعضی مواقع به درد میخوره، تا سه چهار ماهگی خوبه، برا دختر من که اینطوری بود

سوال های مرتبط

مامان 💙محمد💙 مامان 💙محمد💙 ۱۰ ماهگی
مامان 💙محمد💙 مامان 💙محمد💙 ۱۰ ماهگی
مامان نی نی خوشگله💋 مامان نی نی خوشگله💋 هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان یسنا و نیکان مامان یسنا و نیکان روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترم🩷 مامان دخترم🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان لوبیا کوچولو مامان لوبیا کوچولو ۹ ماهگی
مامان کنجد من مامان کنجد من هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ویهان🦕🩵💙🍼 مامان ویهان🦕🩵💙🍼 هفته بیست‌وسوم بارداری