خوب اگه همه چیش خوبه پ چیکارش داری بچه رو بزار سر وقت خودش بگیرش بزار ب همون ی ذره شیر دلش خوش باشه خوب
خب چرا میخوای بگیری عزیزم عجله نکن
دختر شما ک خداروشکر ماشالا عادت بدیم نداره شیرشو کم کن در روز ولی همون کمو بده
چرا میخوای همین یه وعده روهم ازش بگیری عزیزم وقتی بچه ات وابسته نیست و اصلا اذیتت نمیکنه غذاشم میخوره دیگه دلیلی نداره اگه از شیر بگیرین خب دقیقا بهش ظلم کردین،یکی مگه بچم غذا نمیخوره یا خواب شبش خوب نیست اون درست ولی دخترتون ماشاالله خیلی خوب داره راه میاد پس لطفا بذارین بخوره
شیر خشک نمیخوره؟من دخترم شیر خودن و شیر خشک میخورد دیگه شیر خودمو قطع کردم یه ده روزی سخت بود الان عادت کرده ولی شیر خشک میدم تا ۲ سالگیش
قدیمیا میگن بهترین وقت از شیر گرفتن اردیبهشته
گناه داره بچه دوسال بدید حتما یچی هست میگن تا دوسالگی شیر بخورند چ عجله ایه
پس چرا میخای شیرشو قطع کنی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.