۵ پاسخ

دختر من لباس تابستونی های پارسال هنوز اندازش😐🤣

اصلا لباس بچه من کوچیک نمیشه 😂

من دخترم هنوز میتونه لباس نوزادی هاشو میپوشه چاق نمیشخ فقط قد میکشه😪

تیشرت شلواری که پارسال براش کاملا ازاد بود
امسال کاملا اندازه شه ولی دیگه مناسب بیرون نیست
تو خونه باید ازش استفاده کرد

🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️😂😂والا برای پسر من هنوز کوچیک نشده هنوز میپوشه قبلیارو

سوال های مرتبط