دیگه چهارساعت تایم کمشه چرا زودتر ؟تب داره؟
با اب ولرم پاشویش کن لباسشم کم کن
رو پیشونیش نزتر
حتما ولرم باشه زیر بغل و شکم و زیر گردن
اره ۳ساعت بده اگه تب داره
عزیزم دکتر به من گفت اگه شدت تب بیش از اندازه باشه و تب نیاد پایین می تونین ۲ساعت و نیم بعدش شیاف استفاده کنین
ولی دیگه نگفت شربت بده
در اصل نه نمیشه
نه عزیزم نمیشه
من یک ساعت زودتر دادم.. دخترم بخاطر واکسن تب کرده..
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.