۳ پاسخ

دکتر چی هست

عالیه عزیزم من کلا پسرم تحت نظر ایشونه تا ب امروز ک راضی بودم
صبح ساعت ۸ زنگ بزنید خیلی زود بهتون وقت میدن

خیلی دکتر خوبیه منک راضیم
صبح از ۸تا۹ زنگ میزنی همون روز بهت نوبت میده

سوال های مرتبط