خانما چی بخوریم چکار کنیم قلب بچه تشکیلشع؟

۳ پاسخ

توت فرنگی سیب

دو هفته من
روزی 5تا بادام درختی
روزی نصف به
روزی یه لیوان شیر
روزی دوتا خرما
ما بینش اسفناج خوردم دو سه بار
کلم بروکلی خوردم دو سه بار
توت فرنگی خوردم
سبزیجات خوردم چند بار
سه بار ماهی خوردم
قرص روفولیک اسید
ویتامین د3
اینا به برنامه غذاییت اضافه کنی انشالله هشت هفته صدا قلبشو میشنوی گلم استرس نداشته باش

سیب.بادام.اسفناج خیلی زیاد.خورشت الو اسفنجان.پروتیین مثل تخم مرغ

سوال های مرتبط

مامان 💙شاهان💙 مامان 💙شاهان💙 ۷ ماهگی
مامان معجزه من🥲❤ مامان معجزه من🥲❤ ۱ ماهگی
مامان ایلیا و الینا مامان ایلیا و الینا ۲ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان رقیه علی اصغر مامان رقیه علی اصغر هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آیسل مامان آیسل هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان قندعسل مامان قندعسل هفته دوازدهم بارداری
مامان نی نی👶🏻🍼 مامان نی نی👶🏻🍼 هفته دهم بارداری
مامان ﭙﺴﺮﻴ🩵👶🏻 مامان ﭙﺴﺮﻴ🩵👶🏻 هفته سی‌وهفتم بارداری