منم میخام ببینم بااجازه
من از تولد یک سالگیش دارم.
هنوز برای دومی هم ایده ای ندارم 😅
آخییی عکسااااش
بفرما
سلام این برای دخترای من بود البته دیگه آخرش بهم خورد😉
درخواست میدی عزیزم
منم تولد پسرم امروز بود عکس تم تولدش تو تاپیک هام هست
من میخام امسال بچگونه بزنم یا حیوانات جنگل میزنم یا سگای نگهبان آخه همش نودم ک نمیشه
تم تولد پسر من تو تاپیکم هست. خیلی رنگ ملایمی هستش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.