۵ پاسخ

اسید معده است باید قرص فامویدین۲۰ بخوری

فشاررحم ب معده باعثش میشه

اخ اخ اخ منم گاهی اینجوری میشم خیلی حس بدیه

اسید معدته سعی کن ب چپ بخوابی وبعد از غذا تا یکساعت دراز نکشی

قرص یا شربت معده بخور به دکترت بگو بنویسه

سوال های مرتبط

مامان هلما مامان هلما ۵ ماهگی