۱۰ پاسخ

از هفته دوم اینا بود
چون رفلاکس داشت دکتر گفت حتما بزار بالش

منم هنوز نذاشتم
یعنی اصن موقع خواب رو بالشت بند نمیشه که بخوام بالشت بذارم🤦😂از بس ک غلت میزنه

از روزی ک از بیمارستان اوردمش بالش گذاشتم

چون رفلاکس داشت از اول گذاشتم

از همون اول گذاشتم چون بالا میورد دکتر گفت باید سرش بالا باشه که شیر برنگرده خفه بشه

من از اول تا ۲یا۳ماهگی کذاشتم بعذش دیگه نذاشتم میگن تا ۲سال نبایذ بذاری

هنوز نزاشتم

بالش نباید بزاری

البته از این کوتاه فرمدهی ها

از همون اول

سوال های مرتبط

مامان نورا خانوم💕 مامان نورا خانوم💕 ۱۳ ماهگی