سلام در مان یبوست بچه میشه بگین

۷ پاسخ

دختر من از یک سالگی یبوست داشت تا الان که ۳ سالشه هر روز مرتب بهش پیدرولاکس میدادم چند ماه قبل شروع کردم بهش ماست کفیر (کفیر رو خودم از بیرون گرفتم قلطی شیر میکنم تبدیل به ماست میشه)دادم خیلی بهتر شد دیگه دارو رو قطع کردم براش

شربت آلو خاکشیر ، خشکه زردآلو و آلو بخارا ، بعد هر بار که میبرید جیش کنه با آب ولرم رو به گرمی بشوریدش

من دخترم خیلی یبوست می گیره .هندونه و لواشک پشت هم میدم خوب میشه

دکتر پسر من پودر پیدرولاکس. شربت منیزیم و شربت آلو قطره پدی لاکت داد واقعا جواب میده

بچه تون تازه از پوشک‌گرفتید؟

چند سالشه ؟

صبح وقتی از خواب بیدار میشه عسل و روغن زیتون و اب ولرم رو قاطی کن بده بخوره اگه خیلی شدیده نبات رو پودر کن با حرارت کم بذار اب بشه تا شبیه شیره خرما بشه بهش اب اضافه کن بذار بجوشه بعد تخم شوید و بذار چن دقیقه قل بخوره بعد از صافی رد کن بده بخوره روده هاشو پاک میکنه

سوال های مرتبط

مامان سلینا و ملینا مامان سلینا و ملینا ۳ سالگی