سلام دخترم یبوست گرفته چی بدم خوب میشه

۱۱ پاسخ

روغن زیتون

پودر پیدرولاکس

دختر من چندتا شربت برای یبوستش گرفتم فایده نداشت فقط پودر پیدرولاکس اثر کرد

انجیر بهش بده یا برگه زردآلو خیس کن آبش بهش یا هم خودش بده سیر تاثیر میزاره

برگ زرد آلو
شیر
مایعات زیاد

آلو ،زیتون

شربت پارافین خوراکی

کیوی خیلی خوبه اگه تونستی دررطول روز چندبار بدی خیلی خوبه

پیدرولاکس بده درجا دسشویی میکنه
هرروز یه قاشق تو اب یا ابمیوه حل کن بده

انجیر خیس کن فردا صبح ناشتا بده بخوره

خاک شیر بده بهش

سوال های مرتبط

مامان انام ذاکری مامان انام ذاکری ۴ سالگی
مامان سلینا و ملینا مامان سلینا و ملینا ۳ سالگی