سلام دخترم اسهال شده چی بدم خوب

۹ پاسخ

کپسول یوموگی، شربت زینک ،او آر اس یا وان لایت

بغیر از چیزایی که مامانا گفتن کیدی لاکت هم از داروخونه بخر ،خیلی خوبه

موز، کته و ماست
اگه اسهالش زیاده او ار اس اماده بگیر طعم سیب بهش بده

موز سیب رنده شده پودر سنجد

موز.کته با ماست نعناع.شربت اسهال

عزیزم خوندم شما می‌خواستین دخترتون ببرید گفتار درمانی بردین؟؟؟؟ تاثیر داشت ؟

من مترونیدازول دادم دو شب با شربت لوپرامید البته اگه ویروس گرفته

من کپسول یخچالی لاکتوکر میدم،یه دونه شو تو یکم آب میوه حل میکنم میدم

دختر منم ی هفته س اسهال کیدی لاکت و او ار اس با طعم سیب بهش دادن

سوال های مرتبط

مامان سلینا و ملینا مامان سلینا و ملینا ۳ سالگی