خانما خواب بچم خیلی بد شده نمیدونم چشه
هی بیدار میشه

۵ پاسخ

فکرکنم جهش رشدی شونه
دخترمنم اینجوری شده لج میکنه شیرم نمیخوره

بچه منم همین طور شده بود چند وقت بعد واکسنش کلا نمی‌خوابد وفقط میگهMmیعنی ممه فقط میخواد بگیره دهنده میخوابه نه آرومه فقط دلش بازی ومیخواد

پسر من از بعد واکسن 4 ماهگی گند خورد تو خوابش اصن خواب عمیق نداره

دخترمنم همینطور ی شده چندشبه ☹️☹️

دقیقا بچه ی من کلا لج داره

سوال های مرتبط