منم دخترم رفت تو ۸ ماه و نشدم...
هر دوساعت شیر میدم البته
منم نمشم
ن دکتر لازم نیس منم نمیشدم بچم شیش ماهش شد پریود شدم
اگه شیر میدی طبیعیه
طبیعی ولی کلا بری ی چکاپ کنی بد نیست
من شنیدم میگن امکان داره تا ۲ سال هم نشی
کاملا طبیعیه در صورتی ک خودت بچه رو شیر بدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.