۶ پاسخ

انقد بچه ها رو سر چیزای کوچیک دکتر نبرید .
تا وقتی تب نداره .نگران کننده که نیست .
طالبی نده سرفه اش بیشتر میشه .اینا شرینه گلوشونو اذیت میکنه

سدیم کلراید 65 درصد .
بریز توی دماغش عالیه .
سرفه اشم آب جوشیده و ولرم زیاد بهش بده نذار گلوش خشک بشه .هر نیم ساعت یه قلوپ بهش بده .
ببین یه قاشق آرد تفت بده یه استکان شیر بریز توش همش بزن تا قوام پیدا کنه بده بخوره گلوشو نرم میکنه .

ویروس جدیده

من برای کمک به بانوان سرزمینم دوره خیاطی رو فقط فقط ۱۰۰هزارتومن گذاشتم اگه میخای این هنر رو صفرتاصد یادبگیری در پیام رسان بله خدمتم
@fandogh1404
کانالم در بله
@mamanefandogh

وااای دوهفته بچم درگیربودالبته هنوزم هست قطره بینی بریزبانئوتادین

گلو درد و التهاب جدیده بچه منم اینطوره..بردمش دکتر براش شربت پلاژین و شربت سفکسیم و نئوزینک نوشت

سوال های مرتبط