منم شیر خشک میدم چون شیرم خیلی کم بود عذاب وجدان نداره
عذاب وجدان نداشته باش روزی پسرت شیر خشک بوده مثل هزاران هزار بچه ای که شیر خشک میخورن
انقد بذارش زیر سینه تا دوباره بگیره اما در کل شیر خشک واقعا عالیه، اگر هم سینتو دیگه نگرفت عذاب وجدان نداره
مهم اینه اول از همه مادر سلامت باشه و بعد بچه سیر باشه و ویتامین های لازم به بدن بچه برسه که از طریق شیر خشک این امر بهتر هم انجام میشه
منم شرایطم مثل شماست
خیلی هم حرف میشنوم از بقیه
باید خدا صبر بده بهمون فقط
سلام مامانا تورو خدا التماستون میکنم به پاتون میفتم تورو خدا اگه شیرخشک اصاف بچتون نندازین دور اگه نمیخوره نخواستید بهم بدین ازتون خواهش میکنم بقران نیازمندم تورو خدا صدقه سرخودتون بچهاتون رو بهم بدین تا شکم طفلم سیر کنم😭🙏
عزیزم منم تا ۵ روزگی ب پسرم شیر خودمو دادم بعدش شیر خشک دادم بهش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.