۲ پاسخ

عزیزم امیدت به خدا باشه من اصلا تخمک فعال نداشتم

عزیزم میگن با چندتا فولیکول غالب و خوب باردارنشدن،بعضیام با یه دونه دوقلو باردارشدن،ینفر نوشته بود اصلادکتر گفته تخمک ندارم دوقلو باردارشدم😅حالا شانس دیگه توکلت به خدا باشه

سوال های مرتبط