من روسبلا میخوردم جلوگیری هم نکردیم گفتم قرص امنه الان دخترگلم ۸ ماهشه🙂😂
من ۴ سال ازدواج کردم تنها راه جلوگیریم هم کاندوم بوده خداروشکر خطا هم نداشته
بنظرم بهتر از قرص و امپول و ایودیه هیچ عوارضی نداره از عفونت هم جلوگیری میکنه
من ال دی میخورم نه ندارم
من امپول سه ماهه زدم..جلوگیری دیگه های هم نداریم
قرص نمیخورم من بهم نمیسازه.روش جلوگیری هم کاندوم
من روکین میخورم سه ماه نه جلوگیری دیگ ای ندارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.