اونایی که زایمان طبیعی بودن سخته یان 😩

۸ پاسخ

من تجربشو ندارم ولی خواهرم طبیعی بود با ماماهمراه خیلی راضی بود میگفت درد میکشیااا ولی یکی هست بالاسرت بگه چیکار کنی که زودتر و راحتتر زایمان کنی
و اوج دردش همون لحظه که بچه میاد میگه مث پریودیه که دردش میاد سراغت تا پریود شی راحت میشی
ولی یه خواهر دیگم سزارین بود واقعا اذیت شد و به چشم میبینم
الان یه سریا میگن نه سزارین خوبه فلانه ال و بله، نگاه سزارین و طبیعی به بدن مادر، شرایط بچه و دکتر هم خیلی موثره. ولی سزارین شاید درلحظه خوب باشی ولی اثرشو سالها بعد میذاره خواهرم ۱۲سال ازش میگذره یه عطسه سرفه میزنه جای بخیه‌ش سوز میده نمیتونه یه جارو برقی بلند کوتاه کنه میگه توی کمرم بی‌حس میشه. ولی نمیدونم چرا تو گهواره اینطوری جا انداختن کا سزارین به به داره و طبیعی اخ توف.
و خیلیم ترس میدن که اره طبیعی واژنت ال میشه بد فرم‌میشه فلان میشه.
با یه بار طبیعی زایمان کردن اینطوری نمیشه چون اول که بخیه میخوری بعدشم رعایت کنی استراحت کنی تا ۴۰روز رابطه نداشته باشی واژن خودشو جمع میکنه.
پس‌قدیما که ۱۰ ۱۰تابچه میوردن چی شد؟ واژنشون گشاد شد؟ خو اگر گشاد شده بود که شوهره نمیتونست رابطه بگیره چون چیزش لق میزد تو خانمه.
من از الان دارم یه سری ورزشای امادگی زایمان میکنم و پیاده روی
قصد هم دارم مامای همراه بگیرم.
خواهرم که طبیعی بود سر شکم دومش بخیه نخورد چون ماما داشت و بهش ورزش داده بود اینقدر راضی بود.
خلاصه که هرکی هرنوع زایمان داره سرش به خیر بگذره

ببین من تجربه شو نداشتم ولی احتمال زیاد انتخابم طبیعیه..ما واحدی داشتیم تو دانشگاه که از لقاح تا تولد رو شرح میداد استادمون هم رفت و امد داشت به خارج از کشور و میگفت تو کشورای جهان اول علم به این معتقده که فشار زایمان طبیعی برای جنین لازمه و بچه کاملا هشیار وارد دنیا میشه و سزارین بچه خوابه برش میگردونن میزنن پشتش بیدارش میکنن و اون کشورا فقط در صورت ضرورت از سزارین استفاده میکنن و الکی هیچوقت سزارین نمیکنن‌.

من تجربه طبیعی داشتم درد همون موقع بود دیگه ماما همراه هم داشتم ورزش و این و رفتار خوب عالی اوکی بود چون پول میگیره که به تو آرامش و ورزش بده ولی خب ماما های بیمارستان که شیفت هستن رفتار خوبی ندارن طبیعی خواستی ماما همراه داشته باش و سر این بچم سرکلاژ شدم رفتم اتاق عمل من در حالتی که داشتم بیهوش میشدم تو اتاق عمل داشتن واژنم اینا رو با بتادین ضد عفونی میکردن اصلا هیچ آرامشی نداشت و خیلی محکم و اینا تا اومدم بگم یواش چخبرته بدن آدمه بیهوش شدم و وقتی بهوش اومدم خیلی قسمت مثانه اینا درد داشتم با خودم گفتم خب بیهوش بودم دیگه نمی‌تونستم ببینم و بگم آقا یواش مراعات کنید اونا هم دلشون نمیسوزه که خدا می‌دونه چه جوری مثل گوشت قربانی با آدم رفتار میکنن دیگه

وای نهههههه زایمان طبیعی خیلی شیرینیه 😍👌اره درد داره بخاطر عشقی که به نی نی داره خدا آرامش رو به وجودت هدیه میکنه یه ماما همراه بگیری و یکم ورزش کنی ماه های آخر بارداریت و با آگاهی کامل در مورد زایمان و بدنت بری اتاق زایمان مطمعن باش نتیجه مثبت میگیری من زایمان اولم طبیعی بود الانم میخام طبیعی زایمان کنم😍🥺👌🫂

تجربمو بخون گلی🥰

من تجربه مو گذاشتم تو تاپیک هام

خود زایمان نه ولی بعدش اره با بخیه هایی که به بچت نمیتونی برسی

بدن با بدن فرق داره هر کدام سختی خودشو داره

سوال های مرتبط