۲ پاسخ

من تا ۹ ماه پوست کندم دیگه الان همینجوری با پوسش اسیاب میکنم واسه حریره بادوم

هیچ موقع همیشه باید پوستو بگیری خب پوستاشو بگیر فریز کن

سوال های مرتبط