۱۱ پاسخ

همشون بر اساس تجربه به دست میاد
به من سر دختر اولم هی گفتن نه صفر زیاد نگیر بعد به دنیا آمدنش اتفاقا خیلی بردم خورد چون نمیشه هی بشوری خشک بشه حداقل یه چنتا باشه تعویض کنی

صفر رو میگن ۲ و ۳ دست
۱ رو میگن ۴ و ۵ دست
۲ رو میگن استپ وزنی بچه ست و حالا حالاها تو اون سایز میمونه، بیشتر بگیر
۳ هم نگیر تا به دنیا بیاد و هر زمان نیاز شد بخر

سایز ۰-۳ماه ۳دست
سایز ۳-۶ماه ۳دست

من دو دست صفر خریدم تکمیل همه چیشو
دودستم یک
دو دستم دو
بقیش حالت سرهمی و بیرونیه ک داخل خونه ام میپوشه ادم نمیدونه بچه چقدریه زیاد نخری بهتره چون ماهای اول زیاد کارایی نداره

من صفر یک دست
سایز یک سه دست
سایز 3دو دست
سرهمی دو دست
بادی 4تا چون زیاد لازم میشه
شورت دوتا
جوراب 4یا5تا
شلوار خریدم
بلوز و شلوار سایز 5
سایز صفر زود کوچک میشه

تصویر

من ۰-۳ هر کدوم ۲ دست گرفتم

به نظرم خونگی از هرکدوم ۳دست بگیر.چون تحت هرشرایطی اندازش میشه و استفاده میکنه ولی بیرونی نگیر زیاد.چون ممکنه استفادش نشه.
مجبورم نیستی تا سایز ۳ خرید کنی ولی چون همه چی داره چند برابر میشه اگه بگیری بهتره💕

۰به دردنمیخوره

سه دست

من سایز صفر یه ست دانالو
بقیشون هر کدوم یه دست ولی شلوار بیشتر می‌خوام بخرم

چهار دست صفر چهار دستم یک تمام

سوال های مرتبط

مامان نی نی جونم💕🐣 مامان نی نی جونم💕🐣 هفته سی‌وششم بارداری