دقیقن پسر منم بعد مریضیش کم غذا و کم شیر شد پسر منم بیشتر شبا شیر میخوره واس همین نمیشه خب شیر شب و قط کنیم شبا ۱۰ میخابه صبحا ۷ تهش بیدار یه صبونه در حد کم میخوره بعدش باز میخابه بیدار میشه دوباره ۱۲ میخابه باز بازی میکنه ساعت ۳ اینطورا میخابه چرتاشم کوتاه در حد نیم ساعت ولی بعد ظهر دوساعت یه ساعت نیم میخابه دیگ بعد ظهر اگ در حد دو ساعت بخابه نمیخابه تا ۹ شب ک غر غراش شروع میشه کم کم و باید بخابه
ببرش دکتر دارو بده دکتر بهش
روزی 3وعده ی کامل بعلاوه ی یک میانوعده ی میوه.در کنارش روز 800تا900تا شیرم میخوره.شبا 12تانهایت 1میخوابه صبحها 10یا 11میخوابه چندبار هم برای شیر بیدار میشه که حالت خوابه شیرش میخوره دوباره میخوابه.قصدم ندارم حالاها از شیرشب بگیرمش چون خودم اذیت نیستم وعقیده دارم شیرشب تورشدش موثره وعمده ی شیرشم همون شب میخوره اونم بگیرم خوب نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.