۸ پاسخ

پدیا پرتقالیه خوب میخوره

من پدیا میدم دوس نداره،خودمم حتی از بوش بدم میاد چه برسه بچه، ماه بعد عوض میکنم

منم ویوا کیدز میدم ولی یه شکل دیگه س کارتونش اینطوری نبود

پسر من بیبی جویس معمولی خورد ولی پدیا در میاورد یا عق میزد
میگن ویوا کیدز موزی هم داره من پیدا نکردم

مولتی ویتامین رو از چند ماهگی باید به بچه بدیم؟؟؟

من پدیا بست میدم

من پدیا میدم

یوروویتال بده
من همرو دادم بدش میومد بالا میاورد
اینو تازه دو سه روزه میدم خیلی دوسداره میخوره

من مولتی وی وا‌کیدز میدم

سوال های مرتبط