۶ پاسخ

نمیدم من به پسرم .و مامان نخود فرنگی جان میشه تاپیک میزاری پاک نکنی .من تا باز کنم گذاشتی و پاک کردی و من نخوندم .چون پسر من و دختر شما شما تو ی متولد شدن خیلی برام جالبه از روند شما بیشتر بدونم

ن اصلا حتی بزرگتر ها هم عسلی نباید بخورن کامل پخته بشه باعث مسدودی رگ ها بدن میشه

ن نمیدم حتی خودمم نمیخورم بدم میاد

نه بده

ن اصلا نمیدم خوب نیست

نه من نمیدم باید خوب پخته بشه

سوال های مرتبط