نمیدم من به پسرم .و مامان نخود فرنگی جان میشه تاپیک میزاری پاک نکنی .من تا باز کنم گذاشتی و پاک کردی و من نخوندم .چون پسر من و دختر شما شما تو ی متولد شدن خیلی برام جالبه از روند شما بیشتر بدونم
ن اصلا حتی بزرگتر ها هم عسلی نباید بخورن کامل پخته بشه باعث مسدودی رگ ها بدن میشه
ن نمیدم حتی خودمم نمیخورم بدم میاد
نه بده
ن اصلا نمیدم خوب نیست
نه من نمیدم باید خوب پخته بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.