۶ پاسخ

دیگه ماهام ادمیم سنگ نیستیم اون بچه است اروم شدی باهاش بازی کن وقت بزار

هیچی طبیعیِ
ی مادر خسته ای کم میاری
حالا باش بازی کن عصر ببرش بیرون بچه است یادش میره

منم درکت میکنم اما سعی کن خودتو کنترل کنی زمانی که عصبانی میشی قبلش چندثانیه مکث‌کن خودبه خود اتیشت میخوابه

عزیزم آدم اهنی که نیستیم یه موقعی واقعا ادم دست خودش نیست. بچه هم هیچ گناهی نداره

واسه همههههه پیش میاد

وای منم همینجور بخدا درسای دخترم بود ناهار بایدمیذاشتم ایهان غذانمیخوردیکسرسینه میخواددهنش باشه توبغلم باشه خسته شدم از دستم در رفت داد کشیدم الان دارم گریه میکنم ازاونطرفم هنوز پریودنشدم😭

سوال های مرتبط

مامان بردیا و بهنیا❤️ مامان بردیا و بهنیا❤️ هفته سی‌وششم بارداری