۱۶ پاسخ

خدا لعنت کنه باعث و بانیش رو هیچی نفهمیدیم
هربار از یه چیزی زدیم
خدا لعنتشون کنه دیگه چیزی نمونده برامون
نه ذوقی نه شوقی نه عصابی همش فکر درگیری
خدا الهی لعنتشون کنه
دیگه بریدیم💔💔

غلط بکنیم بچه بیاریم مگه پول پارو میکنیم 🤧🥴

۹۰ درصد خانومای اینجا شیر ب شیر باردارن

دیوونه ایم مگه دیگه بچه بیاریم
اعصابی مگه دیگه واسمون مونده

خجالت میکشم بگم من ۳۰تومن هم خریدم انگار حرفم برای ۱۰ سال پیش هست🥺🫠😐

خدا لعنتشون کنه هربار میریم خرید باید ناامیدتر از بار قبل برگردیم خونه مم ل کتی ک صاحاب نداره همین میشه دیگه

خدا لعنت کنه خیلی از گرونیا هیچ ربطی ب جنگ نداره خودمون سر خودمون در میاریم 😕😕

منم چند روز پیش ی بسته حلوا ارده گرفتم ۱۶۵
امروز گرفتم ۲۰۰🙁🖐️

یا خداااا آخرین باری که گرفتم ۷۰ بود
خدا لعنتشون کنه دیگه چی میشه بگیریم .همش گرونی گرونی هربار میری فروشگاه باید یه چندتا چیز رو حذف کنیم از لیست خرید خدا لعنتشون کنه

واای من اینا ۴۰میخریدم😑

ما انقد پول تخم بلدرچین دادیم کمرمون شکسته دگ خیلی گرون شده

لعنت ب همشوووون

یااا خدا چه حبره اخه ۵۰بود کردن ۱۰۰ حالام اینجوری

خیلی شدید شده چندین برابر شده دیگه مردم باید چیکار کنن سفره هاشون کوچیک بود باید جم‌کنن

خدا باعث و بانیشو لعنت کنه

من دیروز گرفتم ۱۶۶ تو خوب گرفتی والا

سوال های مرتبط