شما معمولا چه ساعتی ناهار میخورین؟ ما ۲ به بعد😁

تصویر
۱۲ پاسخ

بین یک نیم تا دو

۲ و نیم ب بعد

سه به بعد

دو سه چهار پنج شیش😂😂

من هروقت گرسنم بشه میخورم

حدود۳
چون شوهرم ۲وخورده ای تازه میاد
بچه هام دیر صبحونه میخورن

دونیم از سرکار میاد شوهرم

تا وقتی ک مدرسه بود ساعت ۱ ک پسرم میرسید خونه الان هم ۱۲ و نیم تا ۱ و نیم میشه حدودا

بین ۱ تا ۲

ما ۳ به بعد 😶

12 تا 1

12نیم تا یک

سوال های مرتبط

مامان رادمهروتودلی مامان رادمهروتودلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان 💙محمد💙 مامان 💙محمد💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آنیام دنیام🫀🧿 مامان آنیام دنیام🫀🧿 ۲ سالگی