۵ پاسخ

منکه میخورم خیلیم برای زیادشدن شیر خوبه

من از اولش خوردم خوبه سردم هس اگه زردی داشته باشه بچه خوبه براش

آره چرا بد باشه اتفاقا چون آب زیادی داره برای شیر هم خوبه

نه نفاخه

منظورم بعد زایمان

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۱۲ ماهگی
مامان آیسو🎀 مامان آیسو🎀 ۱ ماهگی
مامان شاه پسرام😍🩵 مامان شاه پسرام😍🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان ارشیا مامان ارشیا ۹ ماهگی