۲ پاسخ

تا ۶ ماهگی نینی ها باید قرص شیردهی بخوریم دقیق سر ساعت باشه رفتی مهمونی هم ببری ساعت گوشی هم بزاری رو زنگ هفتگی زنگ بخوره یادت میاد بخوری گلم بعد ۶ ماه دیگه میشه قرص ال دی بخوریم

لاینسترنول

سوال های مرتبط