۱۴ پاسخ

نه عزیزم اپتامیل شیر خوبیه، منم به دخترم میدم

شاید کولیک داره بچه

اپتامیل عالیه من فقط بدخترم اپتامیل دادم

بیومیل بده بهش . رفیق من هیچ شیر خشکی ب پسرش نمیساخت تا اینکه بیومیل داد الان 6ماه داره میده هم خوب وزن گرفته هم یبوست نمیاره

پسر من تا ۶ ماهگی شبا از دل درد نمبخوابید .هزار تا شیر عوض کردم تا رسیدم به گیگوز بهش ساخت دیگه خبری از دل درد شبانه نبود

پسر من اپتامیل،میخوره اونم اکثرا گاز و گوز داره

آپتامیل برا دخترمنم سنگین بود پپتیش هم گرفتیم وزن نگرفت .. گیگوز عالی بود

اپتامبل دلدرد مباره بهش قطره بده

من بیمارستان بهارلو زایمان کردم اونجا پرسیدم چه شیر خشکی بهتره گفتن بیومیل 1از همه بهتره به دخترم هر از گاهی میدم راضیم

همیشه یه قل اذیت میکنه

گیگوز بده من ب دخترم هرچی دادم ن وزن گرف ن چیزی همشم گریه میکرددل دردداشذگیگوز دکترداد از۵ماهگی دیگ بهش گیگوزدادم تا۲سال ک ازشیرخشک گرفتم

گیگوز عالیه

بنظرم گیگوز خوبه

گیگوز امتحان کن سبکه دل‌درد نمیکنه

سوال های مرتبط