۶ پاسخ

ما پریروز قیمت کردم ۶۰۰ گفت

توی ایران کپی زیاده از ۳۵۰تومن هست ب بالا اگه از خارج اوردن احتمالا اصله قیمتش زیاده
توی بسته بندی پلمپ بود؟

من خریدم برای دخترم ۳۵۰

دستاش تا و راست میشه؟ سرش یا چشماش تکون میخوزع؟

همه قیمت داره من قیمت گرفتم ۴۵۰

چه خوشگله کجا هدیه دادن

سوال های مرتبط

مامان آیهان تورک مامان آیهان تورک ۲ سالگی
مامان آرياناو آراد👨‍👩‍👧‍👦 مامان آرياناو آراد👨‍👩‍👧‍👦 ۲ سالگی